|
|
|
|---|---|
|
Måste bara ventilera lite. Läste precis aftonbladets test av nya C70... Journalisten som skrivit har nog fått bra betalt eller skrivit artikeln under hot... Länk Körde en V70 senast igår på tjänsteresa... Konstaterade snabbt att det är ny Volvo som lämnar det vanliga att önska jämfört med en Bmw av samma årsmodell. Jämför bara känslan i den nya 5:an med aktiv styrning och avsaknaden av känsla i nya V70n... Skulle kunna skriva en uppsats om skillnaden så hade jag varit journalist hade jag nog försökt vara lite mer professionell och objektiv... Kul läsning iaf, kolla länken... Mvh. B "What we have here is a total lack of respect for the law" (Smokey and the Bandit 1977) | |
|
Vad har C70 med V70 o göra? Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Pappa har haft s40 v40 s80 v70 s60 och ny v70 igen,,, frågan är om inte Volvo pröjsar honom me, jag hatar att köra hans bilar, ingen känsla alls. Seriöst så e d mer känsla i en Volvo 740 än dom nya framhjulsdrivna skiten. |
|
|
Jo fast Wendtan, Vart finns sanningen i raden nedanför? Köra +++++ Bäst i klassen. Audi och BMW har inte en chans, bara Saab hänger med hyfsat. C70 är både trygg och lustfylld. Hade han låtit bli att peta in Saaben mellan Volvon och BMW/Audi så kanske jag hade gått med på det. Men när blev Saab en roligare vägmaskin än en BMW? ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.