|
|
|
|---|---|
|
Jag surfade runt på Finlands motsvarighet till Blocket och fick syn på denhär lustiga bilen.... Vad tycker ni om vingen på bilen? :P Länk | |
|
För att uttrycka mig civiliserat blir ordet missprydande. /Fredrik |
|
|
fyller nog ingen vidare funktion förutom om man ska handla perfekt "kundvagn" Länk |
|
| usch usch usch | |
| Bra när man skall knuffa igång den:-) | |
|
Inte bara vingen som är hemsk på den om ni frågar mej! Inredningen t.ex. var riktigt vidrig. Nej tacka vet jag min egen pärla... :-) Pärlan: Länk |
|
|
utan att överdriva så var det , det fulaste bakhandtag jag sett på en bmw ! jo resten av bilen var väl inte så jätte vacker , men den var iallafall inte groteskt ful inte bara bmw är bakjulsdrivet |
|
| Nej tack, kort och gott!! | |
|
läskig bmw logga på den ! Länk |
|
|
Hemsk bil, skulle skämmas om jag behövde åka runt i den och folk skulle tro att det var min:) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Usch va fult! Undrar om det verkligen finns folk som tycker sånt är snyggt... | |
| ser ut som vingen va för bred från början så han klämt ihop den. | |
|
2500 euro för en 318-85... det var inte billigt. :-/ ___ Vagnparken: Länk |
|
| Iallafallf praktiskt om man vill försöka sig på å flyga med den :D | |
|
Ser ut som spoilern var för bred när han köpte den, så han värmde och klämde för att få den på plats på baklucka. Otroligt fult! Vågad lack som i sig inte var helt fel. /Bo-Erik Länk |
|
|
den passar otroligt dåligt på bilen.. ser faktist ut som "Flayer" sa, en kundvagn..! MVH Gurran, 6a for life!! |
|
| tillåmed en alu vine e snyggare | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.