|
|
|
|---|---|
Ulke |
Hej! Var kan man hitta eller få tag på nyare navigations CD till BMW navi Original 740-1997? Skandinavien....... tacksam för info... mvh Ulke |
| Länk | |
|
Köpte på BMW, 2006-1 kostade ca 1500,- Ha en fin.. T |
|
| T: tror Ulke menade beggad eller ialf billigare än hos BMW. | |
|
Eller här: Länk Freude am fahren |
|
Ulke |
Hehe, ja man vågar ju knappt säga här vad jag tänkte, men det kanske inte finns att få tag påbavi-cd på sådana ställen hrrmm... :o) Man e inte rikare än att man måste försöka..... mvh |
Ulke |
Apropå inget speciellt HEWI Har du byggt något ljud i din bil? //Ulke |
|
Inte mkt men lite har jag gjort: Länk Väntar nu på att Alpine skall släppa som OEM processor PXE-H650 som jag är mkt intresserad av , står lite info om denna på mitten av denna sida: Länk |
|
| Bild: Länk | |
| Hewei: Tack för upplysningen.. Tappade några rader i mitt införande tydligen. Har en gammal 2001 eller 2002 över, som ligger i bakluckan.. | |
Ulke |
Ser bra ut Hewi.....kul att ha lite extra i bilen :o) mvh Ulke |
| Själv då Ulke , har du nå grejor? | |
| Kom på att jag nog frågat dig det förut | |
Ulke |
Jodå i min 540 sitter focal utopia 3-vägskit fram samt audiobahn steg o DD basar, men basar o huvudenhet är urrivna nu, huvudenheten snodde några vandaler och nasarna har jag tahit ur för omkonstruktion av lådan....... Har dock ej hunnit lyssna så pass att jag ställt in tidskompet ens.......min dåvarande alpine 9855 är nu ersat av en dva9965 DVD men med samma system för tidskomp och delning, bara det att jag skall montera herrejösseslarm och lacka om bilen innan det återmonteras......kommer mer bilder på det til våren :o) //Ulke |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.