|
|
|
|---|---|
| Är utte efter bärarmsbussningarna bak, har inte lust att köpa powerflexs för 2800:- eller vad dom kosta,,, vill gärna köpa av någon privat person eller nån som kan säga vad man ska göra dom i ... börajde göra ett bar i rent alu men det fick jag veta att det skulle inte funka., men men | |
|
Just bärarmsbussningarna bak är det ingen ide, enligt mig, att byta till något annat än friska original. Det duger bra och ett byte till tex Powerflex skulle inte förbättra något. Jag hade själv Powerflex även i bärarmana bak men det var mest ett otyg att montera då Powerflex troligen hade andra tankar om hur det faktiskt ser ut där bussningen ska sitta monterad. Modifiering och ett slit att få dit blev det av det. Men att Powerflex tar 2800 kr för dessa bussningar låter lite väl saftigt. Silentblocken hade varit mer rimligt för de pengarna. /Anton |
|
| jag har alla andra bussningar... jo det lutar ju åt hellt nya orginal,,, ska se om jag får nåra fler komentarer | |
|
Jag kör alu och delrin bussningar: Silentblock, Diff, Vxlåda, Motor. Men jag valde nya friska orginal på bärarmarna. |
|
| oki då blir det det för min del oxå:D:p tackar för svaren. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.