|
|
|
|---|---|
|
Hej på er! Som rubriken lyder så undrar jag om någon kan speca upp alla delar man behöver för att eftermontera originall Navi med 16:9 monitor på min 328Ci E46. Mvh Maco | |
|
Länk Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Lika snabb som vanligt Wendtan, tack för det! Bra länk men jag skulle uppskatta om jag fick alla lösa delar jag behöver,tex, monitor, naviläsare, antenn etc... //Maco |
|
|
Ok, denna då :) : Länk Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Haha! Helt fantastiskt!! Mer klockrent än så blir det inte! Det är bara att lyfta av hatten för "Länkarnas" mästare! Tack för det Wendtan!:) |
|
|
Kolla gärna övriga retrofits på denna killens sida, han är något av ett geni om du frågar mig :) Länk Hans senaste är en M3E46 motor med kompressor i hans 323i Sedan. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Killen är otrolig, önskar man hade själv tid och kunskap för att "pilla" på bilen:) En annan fråga Wendtan: Har länge varit sugen på M-paket, men har insett att jag inte har råd med hela paketet just nu. Hur tror du att det skulle se ut bara med M-fronten på min 328ci? Rent kosmetiskt alltså. Passr M-fronetn med mina befintliga sidokjolar eller blir det skillnad i höjd om man ser bilen från sidan, om du förstår vad jag menar. Mvh Maco |
|
|
Det är M-tech II fronten jag syftar på. Maco |
|
|
Det ser helt okej ut, men linjespelet stämmer inte riktigt. sök på e46 fanatics det finns några bilar där som bara kör med m-sport front. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.