|
|
|
|---|---|
|
HEjsan.. Har lite frågor om larm på BMW.. Är det någon som vet hur man nollar ett defalarm? och vad är det en startspärr bryter för nått? tändningen? soppa? båda? //Zheep | |
|
nollar? nollställer minnet? ta bort batteriet + eventuel batteribackup. Slår in koden utan dosa gör du på tsirenen i motorrumet med de 2 knapparna. startspärren brytter tändningen |
|
| ne men ja hörde att om man tar bort batteripolen så går startspärren i automatiskt... så man måste nolla/återställa den när man sätter tillbaka polen... och jag fick ingen kod med bilen..=/ har bara fjärren... | |
|
zheep: Vad för Defa larm är det? Google lite, jag hittade snabbt en manual till mitt Defa. Jag kan även sätta larmet i ett annat läge än "upplåst" dvs helt avaktiverat och det ska tydligen vara lämpat för just verkstadsbesök. //Stenback |
|
| det är 800 serien... har böckerna men hittar ingenting i dom... å google gick inge bra tyvärf.. | |
| gå in til en dfa återförsäljare visa upp dosan eller nyckel eller regbevis på bilen så kan dom ge dig koden så gjorde vi | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.