|
|
|
|---|---|
|
Hej! Vet inte om detta är ok att fråga om, så om det inte är det så ber jag om ursäkt. Jag har precis lämnat in bilen på felsök och ska få ett svar nästa vecka. Om den nu skulle vara så att min topp är trasig- att jag antingen behöver slipa den och/eller packningen behöver bytas. Fins det då någon som kan hjälpa mig med det när priserna på en vanlig verkstad är fruktansvärt höga? Jag betalar självklart för de saker som måste köpas och självklart för arbetet. Om någon kan hjälpa mig, skicka då ett e-mail så skickar jag mitt nummer så kan vi diskutera vidare om priser etc. Tack på förhand. /Marcus | |
| klart det är ok att fråga!!!man skall göra det så billigt som möjligt när man mekar!lämna till verkstad är svindyrt!jag är glad att jag kan själv.tyvärr så har jag ingen möjlighet att hjälpa dig pga olika omständigheter,vi bor säkert inte ens i närheten av varandra ändå!tänk bara på att du ser till så att toppen blir provtryckt när du har den av!!!kostar lite,men det är det värt!dom är väldigt känsliga på dessa bilarna!hoppas du får hjälp! | |
|
Det ska jag. Tack för svaret! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.