AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.720

726hk i M Coupe

He
97
HerrRennen
BMW M Coupe
Läste om en M Coupe med 726hk!!!

Länk

FYYY FAAAN vad den måste vara rå, ringde dom och sa att jag har europa versonen dvs 321hk s50b32 och att jag var lite intresserad, och då sa han att han skulle ringa upp mig eller mailaang det, fick samtal idag. Kanske kan man plocka ut närmare 800hk ur min motor.

Bilen 250.000kr
Turbo kit 270.000kr
för 520.000kr får man en bil som spöar och piskar Ferraris, Lambos o porschar.

Blir bra sugen på att ta ett lån asså...
m3
139
m3italia
E30 320is -91
fast det är tuffare med lambo! =)
För att inte tala om andrahandsvärdet...
Bm
66
Bmw_Fredde
Bmw m3 e36 turbo 1000+hk
gå in på www.pure-pf.com och snacka med dom killarna, dom kan fixa minst 800hk åt dig!
Vete fan om jag skulle lägga ut en halv mille på en M Coupé.

He
97
HerrRennen
BMW M Coupe
Visst vore Lambo kul, men om brorsan har en Italiensk lådbil (Ferreri) som kostar SKITMYCKET serva typ 107 eller 108tkr för senaste storservice så kan man ju tänka sig vad en lambo kostar, och dom sönder dom me oftare.

ska kolla upp d.
z3
1.388
z3mpower
123d coupe -09
X3 2,5i -07
Visst låter det kul, men får man ner alla de hästarna i backen? Tycker det inte är några problem att bränna gummi som det är.
Sen är jag mycket intresserad över vilken hållbarhet en sån motor och drivlina har. För du har väl tänkt köra bilen också?

Ferrari, visst klingar fint, men ska inte vara så rolig att köra mer än på bana.
Lamborghini (Audi), tror de har fått ordning på grejorna nu, men under skalet ligger samma motor som i S8, säkert någon kommande värsting folka osv, klingar inte lika fint.
Porsche, en racebil som fungerar allround. Men det är bara värstingarna som är roliga.
En gammal Z3Mcoupe som kör ifrån alla ovan nämnda.....funderar....och till under priset för de ovan....funderar...det vore ju skit ballt!

Så har du stålarna så slå till.
Annars tror jag Kimmens silvriga är till salu nu igen, har väl en 4-500häst på bakhjulen och riktigt snyggt förpackat.

Z3MPOWER
mA
510
mAnGe-9
Z3M Roadster Schnitzer
Det värsta kittet jag hitils hittat tillZan skulle ge 1050hk men det va DYRT Dyrt! min tyvär inte vilken sida det var ifrån=( men FAN va tufft de hade vart=)
el
306
elpe300
318i -87
325i -90
530iA -04
Länk

Denna du menar tror jag.

elpe300
325'an: Länk
He
97
HerrRennen
BMW M Coupe
Jo men jag syftar på Diablo, countach och 348 355...
Min vän e sugen på Kimmens Z3M coupe men den e ju inte riktigt klar va???

Ni har nog rätt, skulle kanske aldrig få ner kraften i backen på vora usla svenska vägar. 500hk räcker kanske.

Först var jag ute efter Kolfiberinsug o riktiga och ärliga hästar, men för 35-40.000kr får man en kompressor som ger ca 60-70 hk till...

Benzin Um Bluth
Finns företag som säljer färdiga turbokit där man kan plocka ut upp till 1000hk!!Med bibehållena avgasvärden och ac!!Men som sagt dyrt,de e liksom mer än motoren man får uppgradera...bromsar,chassi!!!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.