|
|
|
|---|---|
|
Hej jag har en 325 coupe-93 och den drar ur batteriet jag felsökte lite idag och kom fram till att det är säkring 20 = independent ventilation och med min engelska så översatte jag det till oberoende ventilation ? ungefär den ligger och drar ström och när när man sätter i den så klickar det i ett relä jag har tyvärr ingenstans att hålla till nu när det kallt ute och undrar om någon vet vad den är till för något. Kan jag rycka ur den så länge och köra med bilen tills det blir varmare ute så man kan mecka lite. | |
| Ursäkta om jag är tjatig om nån vet snälla skriv och hjälp mig, jag vet att jag låter desperat men men....... | |
|
Men har du provat med en ny säkring då? eller den kanske inte går sönder? Att de klickar när du sätter i säkringen måste ju va att den slås på igen... Vet inte riktigt va de är för ventilation de där,men de känns ju inte bra att bara dra ut säkringen och köra... Skulle åka till en GDS-hall eller likande och försöka kolla upp de närmare...smäller inte säkringen borde de ju va nåt knas med relät,att den inte slår av när bilen slås av... |
|
|
Ok men jag ska rycka ur den och prova om det funkar, jag har kollat på ett kopplingschema idag och den där säkringen går in i klimatanläggningen och in i en massa grejer där. Men får rycka ur och prova att köra med det tills våren kommer så man kan riva och försöka hitta felet då. Det verkar vara ett ovanligt fel det här för ingen vet ju nåt om det här och jag får felsöka sen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.