|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Lite slarvig korrektur med V8:an, annars tyckte jag att det var en bra artikel. Ni som är experter på Z, hade de glömt något? "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Eftersom de överallt i artikeln enbart snackar om R4 och R6 och att det endast är i själva specen som det står V8 så är det ju inte okunskap det handlar om , utan enbart typ tryck/databas/hanteringsfel. Fina bilar var det iaf :) ///Foppa |
|
|
Det blev ett ganska trevligt reportage av det hela. Kan säga att det togs enorma mängder bilder som lätt skulle kunna fylla hela tidningen. Hade varit kul med lite fler proffsbilder på pärlan.:) En trevlig dag var det iaf. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Är det bara jag som hittat den stora "grodan" i artikeln? "För att öka vridstyvheten försågs M Roadster med en förstärkning mellan fjädertornen" :| /Masten Varför äta Omega-3 när man kan köra Zäta-3? |
|
|
Masten: Jo det har jag oxå noterat. Dom måste ha missförstått mig på den punkten:( /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Masten: Den största grodan är väl användningsområde? Vilket Automobil anser är likvärdigt på roadstern om Coupén. Djurskyddsföreningen är av en annan uppfattning.. ;) Z MMM Coupe |
|
|
kanske en smula OT, men är det inte dags för svenska biltidningar att ta steget strax utanför själva bilarna och även testa service runt produkterna. Vad jag menar är gedigna jämförelser mellan olika handlare, service och återförsäljare. En avslöjande artikel om t.ex. BMW göteborgs fruktansvärda service, både vad gäller nybilsförsäljning och begagnat- service kanske till sist skulle kunna ändra ett beteende.. Det här är egentligen inte någon direkt attack mot just ovanstånde, det finns säkert fler som grovt missköter det förtroende som BMW AG gett dem. Vore det inte intressant med prisjämförelser på service, rabatter och tillbehör? Framförallt service- andan? I tyskland har det här skett under flera år och jag kan inte se varför inte någon biltidning i Sverige / norden tagit steget till att bevaka även kringprodukter kirng bilar seriöst.. Självklart handlar det om en investering, men jag skulle absolut kunna tänka mig att anmäla mig som frivillig test-förare av olik anläggningar.. Någon som har några tankar? M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
Masten skrev: >Är det bara jag som hittat den stora "grodan" i artikeln? "För att öka >vridstyvheten försågs M Roadster med en förstärkning mellan fjädertornen" Det beror ju helt på hur man ser det, taket skulle ju kunna anses vara en förstärkning mellan främre och bakre fjädertornen ;o) Dock en förstärkning som hunden tycker bra om när han sitter under den :) / Fredrik |
|
|
Zredrik: Tyvärr brister din teori i att det är M-roadster som diskuteras i artikeln inte M-Coupé ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.