|
|
|
|---|---|
|
Hejsan..jag undrar om någon här inne på Autopower har ägt eller känner någon somhar ägtmin nuvanarande bil . Det är en 87ans M535a Lax silver Reg nr mjb 86* Erik | |
|
Om det här kan vara till någon hjälp Regnr: MJB86 Färg: LGRÅ Fabrikat: BMW M535I Årsmodell: 1987 Fordonsslag: PB Chassinummer: DC710000643980 Upplysningar: Fordonsdata Fordonsstatus: Avställd (2005-10-10) Antal ägare: 24 Datum för första reg.: 1986-08-11 Producentansvarig: I trafik första gång: 1987-02-12 Yrkesmässig trafik: Nej Fordonet tillverkat: Direktimport: Nej Utredning: Nej Tillfällig registrering: Nej Tekniska data Effekt kW: 150 Antal passagerare: 4 Max släpvagnsvikt: 1800 Max släpvagnsvikt B-behörighet: 1530 Max lastvikt: 390 Kopplingsanordning 1: Kopplingsanordning 2: Däckdimension fram: Däckdimension bak: 220/55R390 Kaross: Täckt, Taklucka Drivmedel: BENSIN Alternativt drivmedel: |
|
|
Oki....har du haft den i din ägo en gång i tiden?? Erik |
|
|
Länk gå in här och knappa in uppgifterna så får du några kopior på dom senaste bes protokollena. då ser du ju ev fel m.m annars är det ju bara att köra ut ett fax på reg nummret och ringa gamla ägare o höra om bilen. |
|
|
En0k Nej jag har inte haft den i min ägo någon gång. Drog bara ut den info jag kundå åt dig |
|
|
ok...tack så mkt.. Erik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.