|
|
|
|---|---|
|
Har lagt ut min E60 till försäljning idag och funderar lite kring hur sådan utrustning som tex Navigator kommer att spela roll för hur pass attraktiv bilen kommer att bli på marknaden (men också slutpriset, så klart). Jag har bara 2.2L sexan men PRO navigatorn och stora kliman - hade varit intressant att se hur man resonerar - kan mera lull-lull "kompensera" för en mindre motor? Känns som att NAV är det hetaste tillvalet en bil kan ha idag för att göra den attraktiv - hoppas jag i alla fall.. Själv har jag duktigt svårt att tänka mig en bil utan Nav, PDC eller Xenon någonsin igen :-) | |
|
Det är klart att bilen blir attraktivare med Nav. Jag tror att har du rätt grejer i bilen (vilket du tycks ha) och ett bra pris så kommer du säkert locka över en del köpare/spekulanter från 525-530 bilarna. Schnelle fahrt, Härliche fahrt. |
|
|
I en E60/61 är nog komfortstolar och automat det som kan ge någon krona extra på slutet vad jag förstått av handlarna. Nav, HUD och sådant får man inte så mycket för, men det gör bilen mer lätt såld. Vit, tygklädsel, lilla kliman och inga paket gör den till en istapp. Vad blir det för nytt åk? |
|
|
Antingen en E61:a eller en 996:a (!) - kanske är udda att fundera på två så radikalt olika bilar, men kan jag bara övertyga hunden att det GÅR att sitta på golvet fram så behövs ju inte kombin ;-) Har faktiskt varit ett visst intresse på bilen, även om man bortser från puckon som sms:ar mitt i natten att "du får 200 papp"... :-) |
|
|
Coolt med en 996, fortfarande en dröm även om jag åker BMW. Hundar brukar vara lätta att övertyga, ge den lite käk så blir den glad och viftar på svansen= Jag vill åka 996! ;) Kan tänka mig att det är puckon som ringer... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.