AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
390

Har fått reda på vem som repade min bil!

JN
1.064
JN
Porsche Cayenne turbo -08
Volvo XC90 T6 -03
Volvo XC70 2,4T -02
Tjena!

Sommaren -97 var jag ute på stan och festade med några kompisar på stan, vi hade tagit min bil ner på stan och jag lämnade den där över natten eftersom jag druckit. Dagen efter när jag hämtar bilen upptäcker jag en djup repa över hela sidan på bilen, misstänker direkt en bekant som var med oss den kvällen som jag tjafsat med under kvällen. Det fanns också en hel indiciekedja som pekade mot honom. Hade trots mina misstankar hopats att han inte var så sjuk att han kunde göra ngt sådant.

Men nu har jag fått veta att det var han jag misstänkte eftersom han har erkännt det på fyllan inför "fel person" som sedan berättade det för mig. Är så jävla förbannad, känns som jag måste agera ut min ilska på ngt sätt, kommer dock inte att hämnas genom att göra ngt mot hans bil då jag tycker att sådana som ger sig på folks bilar istället för att konfrontera personen ifråga är riktiga fjollor. Är det inte för jävligt?

Mvh Jens
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Polisanmäl....

Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-)
netsix
Kräv ersättning utav personen ifråga eller gör som Asken säger.

/netsix
BMW-Yoda
Repa hans fejs lite. Man ska inte bruka våld men jag vet inte om jag hade klarat att hålla mig.

BMW-Yoda
Fe
264
Felix
320dA M Touring -08
-97 Hmmm, det var ju ett tag sedan. Polisanmälan känns lite jobbig, både med bevisningen och att det var ett tag sedan. Pröjsa eller stryk är vad han hade fått välja om det varit i min bekantskapskrets.

Felix
Icq#133904233
JN
1.064
JN
Porsche Cayenne turbo -08
Volvo XC90 T6 -03
Volvo XC70 2,4T -02
Hade gärna anmält honom, men tyvärr leder nog inte det till ngt eftersom det är ord mot ord, han skulle knappast erkänna hos polisen. Kräva ersätning ska jag dock göra, kostade mig 2500:- i självrisk + att värdet på bilen minskade med ena sidan omlackad. Tycker iofs att han borde ta initiativ till att ersätta mig själv eftersom han nu vet att jag vet att det var han. Men, men man kan nog inte vänta sig det av en så lågt stående varelse, får nog styra upp det själv.

BMW-Yoda: Har också lust med det, hade jag fått reda på vem den skyldige var då det hände så hade jag nog heller inte kunnat hålla mig, har dock blivit lite förnuftigare sedan dess. Vis av erfarenhet så vet jag att våld löser sällan problem, utan skapar istället nya.

Mvh Jens
Visa användare
111
Särås
Porsche 964 RS -92
Audi RS4 -01
BMW 135iM -08
Hatar när folk ger sig på bilar istället för att möta en öga mot öga...
Skulle fråga han om han vet att du vet att det var han och se hur han reagerar!
Lycka till....
/Jimmy

www.lazzat.nu
Visa användare
604
NP
528iA -97
R1100RS -94
JN konfrontera honom! Säg åt honom att ska skämmas och gå därifrån! Inga diskussioner utan bara kort!
Jag hoppas verkligen att ni inte umgås längre?!
Du är väl inte nere på hans nivå alltså i något träsk i urskogen där bara encellsvarelser lever.
Han hör inte ens dit. Encellsvarelser har sin uppgift här i naturen...

Mvh

/NP
Jo
189
Jonny78
523i -99
Kastrera. Utan bedövning.
sportsbmw
Häng honom i sina egna genitalier!!

Hoppas att det löser sig!

mvh / Rickard!

/// BMW RULES ///
qu
1.275
quixotic2
530i -01
M3 -88
745iA Highline -86
2000CS -68
Lås in honom i bakluckan på en rostig Volvo över natten...

Förj-vligt, är vad det är!

<- Old BMW's never die... but when they do, they go straight to heaven! ->
Visa användare
686
Alecci
BMW 640d xDrive GC '14
Omoget, jag vet... Men skaffa en stor hankatt att våldta honom utan vaselin. Det är så för jävligt! Råkade ut för typ samma sak med Alpinan... Enda skillnaden är väl att jag inte fått reda på vem det var... Och det var em jävla tur för den personen det.

-( ALPINA POWER )-

MVH Alecci
Jag håller med NP. OM du sköter det hela med stil så tror jag att det biter bättre på honom. Går man dit och börjar skälla och gorma så är det lättare för honom att stänga ute anklagelserna.

Detta är det sätt som jag hoppas att jag skulle ha löst liknande situtation på, men står man där så vet man ju inte hur man reagerar.

mvh
Berg

Rädda djurens mat - Bli Antivegan!
518i slow mobil
Fy fan för sådana människor.... Kräv att han pyntar för allt det kostat dig.... Det minsta han kan göra, lite mer pengar skulle ju inte skada som plåster på såren... Hyr annars in e nkåt häst som får "jobba" på honom i en timme eller två....

Full gas, jag i extas =)
BMW e28 registret #154
Länk för bilder
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.