|
|
|
|---|---|
|
URK!! Inte ofta man ser stylingpaket och faktiskt längtar efter en nummerplåt.. Den här var grymt ugly tycker jag! Länk | |
|
Då ser ju det här betydligt trevligare ut... Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk |
|
|
Medan AC Schnitzer också är inne på valrosstemat med sin front-spoiler: Länk |
|
| Den hamannversionen av X3:an såg riktigt fräsh ut. | |
| He, he. Goes valross. Den röda hade fått en redig skopa valrossfett, en sorglig uppenbarelse. Den svarta såg ut som en borkommen spindel. Och den silvriga hade något obcent över sig. ;) Men smaken är olika... | |
| Hamann-verionen var grym tycker jag. Är inne på att byta upp mig från min nuvarande kombi (Volvo v40 2,0T-03) till en X3:a. Tanken har vuxit sig starkare senaste tiden. Får se om det övergår från drömmeri till verklighet. | |
|
Har ännu inte sett någon snyggare styling till X3 än Original M-paket: Länk Länk Länk Ingen av de i tråden länkade bilarna faller mig i smaken direkt. Hamannvarianten såg OK på den översta bilden, men lite vulgo på övriga. Mvh, Kalle ________ Bilarna: Länk |
|
|
Själv tycker jag M-paketet ser värdelöst ut bakifrån. Som på en långfärdsbuss ungefär då bakkjolen bara förstärker intrycket av en hög bil. Länk |
|
|
Racing Dynamics: Länk |
|
| x3 är en total designkatastrof...den är inte snygg nånstans....ser ut som en billig kia som vill likna en bmw...hoppas bara att dem kan göra nån vettig facelift på den... :( | |
| Tycker du? Själv tycker jag den är klockren! BMW har lyckats få den att se liten och sportig ut trots SAV formatet och tack och lov plockat bort de fula, onaturliga hjulhusbreddningarna som var det enda som störde mig på X5:an. | |
| visst vore bilen snygg om det var annat märke men den ser ju inte ut som en bmw...en bmw ska man kunna känna igen på formen men det ända x3 har som visar att det är en bmw är märkerna och njurarna... när man ser en x5:a syns klart o tydligt att det är en bmw | |
| Smaken är som baken och det verkar som om fler tycker som du, att X5 är snyggare än X3. Själv tycker jag inte det. Vet inte vad det är, men för mig är X5 en höjd och fult breddad e39 medan X3 är en helt egen och lyckad design. | |
| "X5 en höjd och fult breddad e39". Mitt i prick. ;D Kan dessutom tillägga att den är dyrare i drift och underhåll samt inköp. Med andra ord borde den vara värdelös, men ack ack. X3 är egentligen en fulspejjsad E90 om man skall vara nogräknad. ;) | |
|
Jag har beställt min med M-sport och i svart då ser den inte så brutalt ful ut utan tvärt om. Hammans fälgar är snyggare än 19" i sportpaketet. |
|
| Fick syn på denna X3a Länk tycker den passar in väldigt bra med dom fälgarna och svarta sidokanter | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.