|
|
|
|---|---|
| Tänkte fixa stenskott och andra lackfel på min E36 - 92 , men jag hittar inte färgkoden jag har sökt i motorrummet men icke . Så finns den på något annat ställe . Kanske någon vet vad färgen heter mörkröd metallic från -92 | |
|
På den E36-92 jag hade satt det en lapp i motorrummet, är den du har kanske omlackad..? Mvh / Malte |
|
| Nej den är inte omlackad . Var fanns lappen , kanske det är något ställe jag missat . | |
|
Stötdämpartornet på förarsidan. ___ E36 325i "CSL" E30 318i "VBE"- Vinterbil-ED |
|
| Äsch då har lappen lossnat ! | |
|
Men det ska väl gå att läsa ut för och sånt endå tror jag. Ring till bmw och fråga. 328 [Avställd]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
Annars ska det stå på en vit dekal vid reservhjulet i bagaget. Borde också stå i serviceboken bland utrustningskoderna antar jag. /// Min BilBlogg & Slippa-bli-blåst-guiden: Länk |
|
|
Står inte det på en svart bricka i motor utrymmet? till vänster om du står framför bilen? Det står en massa siffror där. Där kan du iaf hitta färgkoden om du inte tappat/tagit bort den, eller föregående ägare. MVH |
|
|
be3mer: Du har ingen bild på kärran? Min 94'a är röd metallic åt det mörkare hållet och den heter Calypsoröd, väldigt vanlig under den tidsepoken. //Stenback |
|
| tror att det är samma . Skall testa . | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.