|
|
|
|---|---|
|
Hej, Någon som har detta. Jag har haynes rep bok men den täcker inte detta. Mitt problem är att bara själva torkaren funkar. När man trycker in knappen för både torkaren och spolaren händer inte ett skvatt. Miss tänker att det är knappen själv kanske men det är ju väldigt mycket enklare att leta elfel om men har ett schema. Mvh Anders. | |
|
har du testat direktström på sprutmotorn? funkar den? kommer det ström till den? Karl Birgander, Kalmar BMW 318is -90 |
|
|
Hmm har inte åkt min touring på ett gäng månader och brukar aldrig använda bakrute spolningen då det endast grisar ner resterande utav bakpartiet. Men är inte den "andra" knappen enbart spolninge, inte spolning + torkare ? |
|
|
Hej, Det kanske bara är spolning på den "andra" knappen. Då verka ju problemet lite lättare. Jag antog att det var samma funktion som på framrutan. Jag har inte testat någonting ännu, men det är helt dött när man trycker på knappen. Jag får väl slita ut behållaren där bak och kolla om motorn är OK, men är den det blir det ju inte så roligt att hitta felet antar jag. Mvh Anders. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.