|
|
|
|---|---|
|
Om jag inte redan hade händerna fulla så... Länk Killar det är bara att bjuda...jag bistår vid karosseri renoveringen ;) | |
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
Säger som du Pelle..det där med händerna... Plånboken tillåter inte heller att man fyller på i garaget för framtiden. Detta verkar vara ett bra renoveringsobjekt av en verkligt rolig raritet. Vore kul om den kunde hamna i Sverige. Själv är jag erbjuden att köpa en likadan bil som står nära München. Får se om erbjudandet står kvar om jag skulle få lite "flis över" i framtiden. Bert-Ola BmwCS #2423 |
|
Läcker bil! Jag är verkligt svag för E12. (Likväl som nästan alla andra BMW).Gjorde mina första BMW lärspån med pappas E12 528 på Autobahn i början på 80 talet. Den hade ingen radio, vem behöver det när man får lyssna på M30:an på varv! Dock så såg karossen ruskig ut på denna. Hoppas den hamnar rätt! Jag får nog själv vänta på en 528i Resedagrön med grön klädsel och lucka, då blir jag farlig! Mats |
|
|
Ja det hade verkligen varit kul att se denna bilen hamna här i landet...det är en ganska ovanlig m-bil ändå, så någon bmw entusiast här i landet borde slå till tycker man. Det är knappast en dussinbil som m5/m3 bilarna är. |
|
|
*dräggel dräggel* Renovera upp den till nyskick och sedan ta den på en hemresa till das vaterland och låta M90 jobba på Autobahn. Gamla pre-motoronic sexor utan kat har en svårslagen sång... Jag hoppas verkligen någon tok-entusiast köper den och gör en renovering där kostnaden inte spelar någon roll... Suck, om jag inte redan hade ett projekt... /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- |
|
V12 LeMans |
Kan bara hålla med , kul om denna kultbil hade hamnat i Sverige . Nästan lika häftig som Alpina B7 e12 . |
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
eBay auktionen avslutad idag. Gick för 2.130 EUR i dagskurs 19 819,25 kr. Bert-Ola BmwCS #2423 |
|
fan...det var ju inte farligt dyrt !!!!!!!!!!! Billy B10 , Alpina CS Länk |
|
|
Rena fyndpriset.. Synd att mitt skambudande inte gick hem. Var det någon härifrån som bjöd hem hon?? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.