|
|
|
|---|---|
|
bifogar länken... Länk //Marcus | |
| snygg men inga sportstolar | |
|
Och ingen multifunktionsratt, hade dom inte råd att köpa loss en 116 med paketen? Annars så såg den helt ok ut. Keep Your Distance! |
|
| Mutifunktionsratt och sportstolar borde även betecknas som sverigepaketet. Svenskar har "dille" på dessa tillbehör. Det anses både obekvämt och onödigt i många andra europeiska länder. Det är bara att titta runt i mobile för att fatta vinken. ;) | |
| grymmt snygg...skulle bara vilja forma om de stora luftintaget en liten aning så att den bassar 1-seriens former lite bättre | |
|
PowerMac: Visst, men hur många bilar i den prisklassen säljs utan multifunktionsratt? Och då pratar jag alla bilmärken. Fast det var ju det du menade... Keep Your Distance! |
|
Coupén |
PowerMac, vad grundar du ditt något generaliserande uttalande om "sverigepaketet" på? PS. Angående bilen. Ser ju för j-lig ut. Jag får raggar-volvo vibbar när jag ser den, speciellt fronten. Så kallad tuning gör i 99.9999% av fallen att bilarna bara ser extremt löjliga ut. |
|
en sak Sportstolar är fan så mycket skönare än utan Min BMW 116i Länk |
|
| Den var schysst, men aningen stora fälgar enl min smak. Lite för mycket pimp-stuk. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.