|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Undrar om M6-an är original? Har aldrig ens varit i närheten av att bli dragen av en bil på en motorcykel, men visst större under har ju hänt. | |
| Det var grymt knappt. | |
|
Undrar bara hur många km det skulle ta innan M6an kör om hojen om bägge startat från stillastående. Eller mil? Och när ändå M-bilars racande mot hojar snackas här så var det en tjomme som utmanade lite sporthojar och bilar som han raceade mot och även filmade. Sen la han ut filmerna på M5-board, men bara dom filmer när han spöade andra bilar. Inte en sekund från när han fick rådäng av relativt mediokra sporthojar. Varför? |
|
|
Mediokra vet jag inte, den enda han körde mot var min hoj och 165hk/199kg fulltank är väl hyffsat iallafall;) Min bil: Länk |
|
|
1600Touring, det var jag. Den som spöade M6 (iofs i P400 mode) var en Suzuki GSXR1000. Men den spöade även SL55 upp til l250 rätt klart, så tyvärr under 250 km/h är det itne en chans. Anledningen att filmen inte visas är att det itne finsn ngn med M6 i P500 vs GSX-R. Merca vs båga har jag mailat ut, och den kommer nog upp inom sinom tid. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.