|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Hehe... Den går gött den där... | |
| sweet :) | |
| Tur det inte var erik marklund då hade bmw fått pisk. | |
| Så för att en annan person skulle köra en av dem hojjarna skulle dem ha gått snabbare? Tror inte personen som kör har så mkt att göra med topphastigheten av ett fordon. | |
|
Filmen är ifrån portugal. Nya fina, släta EU- sponsrade motorvägar där. :) M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
Zabbe googla lite om erik marklund så kommer du bli införstådd vad mattias h menade:))) Länk Mvh danne |
|
| Är en M6 i filmen. Spelar dock inte så stor roll men ändå:) | |
|
"tur att de inte var Niel Armstrong med rymdfärja ala -69 som han körde mot snäpp ur er nu //Thomas |
|
|
Bästa inlägget på AP sen Dackefejden.. /// mstrutsen |
|
|
mattias h menar naturligtvis inte att det skulle spela någon roll om Marklund körde motorcykeln mot BMW:n utan att BMW:n skulle fått stryk mot någon av alla cyklar Erik marklund har turbokonverterat. Tycker väl själv att en Turbopreppad mc inte känns helt rättvist att ställa mot något annat än en topfuel dragster eller så... M6:an går ju otroligt bra alltså...en sån skulle man ha!! Just real M-power |
|
| Utan att veta vem Marklund är kan jag garantera att han kommer ifrån norrland. Man heter nämligen bara Marklund där. Hade jag rätt? | |
|
Player: Du har så rätt i att Marklund kommer från norrland:) Just real M-power |
|
|
Erik från Altersbruk? :-) Cool film förresten, alla vill vinna. Flåklypa |
|
|
Det är en M6 bara så Ni vet! Och vilka motorvägar !!!! BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
| Om det hade varit Stor-Erik Marklund hade BMW:n fått pisk, oavsett vilket fordon Stor-Erik hade kört ;) | |
|
Kanske var lite kort i mitt inlägg Erik M är som sagt från en liten by från piteå och har en världsberömd trimmfirma för mc, han har förmodligen den värsta själv.Satans vad han körde i kommunen för en 15 år sedan ett under att han lever. Kuriosa en av hans syrror är Lisa Marklund författaren kanske jag ska tillägga. |
|
| Ser att mitt inlägg var helt onödigt eftersom daniel F har lagt in en eminent länk. | |
|
Det är en BMW M6 som drar en CBR 1000 i Portugal: Länk |
|
|
Jag är faktiskt förvånad över vilka problem bilen ändå har mot MCn i så extremt höga farter. Det verkar nästan som att hojen är snabbare i acc än bilen nästan ända upp till hojens toppfart. Flåklypa |
|
| Haha hondan hade ingen chans så jävla mäktigt. min chef har en M6a med eisenmann kelleners avgassystem, den låter som en F1a remixat med en R1a | |
|
De kunde ha provat intervallerna innan toppfart istället;) Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.