|
|
|
|---|---|
|
Fick en parkeringsbot igår. Överträdelse enligt punkt 18. (förbud att parkera. zon) KAn bara erkänna att jag gjort fel där, men visst ska hela böteslappen vara korrekt ifylld för att gälla. Var så länge sen jag fick en p-bot så har glömt de där nu. 1 Avidel;s rutan är inte ifylld. 2 Typ av skylt är även den inte i fylld, eller ska den bara fyllas i vid annan nummer skylt än den "vanliga"? 3 p-mätar-/biljettautomat nr rutan är även den tom. Kan nån hjälpa mig reda ut det? Tack på förhand Ta er en titt: Länk | |
|
kan scanna den och lägga upp den? ___ Vagnparken: Länk |
|
|
Kolla denna länk: Länk |
|
|
Bolagen är fanimej helt väck gällande böter. Jag själv fick böter ( 1 utav alla 547st ) då jag hade giltig kvitto helt tydligt på vindrutan ( självklart innanför ) Fick böter, överklagade ( skickade fax med giltigt kvitto ) Fick ändå veta att lapplisans ord vägde mer och att jag inte skulle få tillbaka några pengar ( hade redan betalat ) Så slutsats: P-Bolagen är värre än amerikanska advokater ( <-- inte säker på stavningen ). "någon som kan räkna ut vad snittfarten är på den här resan? 175Km . 47Minuter.????" |
|
|
223.4 km/h i 47 minuter ger 175 km körd sträcka. ___ Vagnparken: Länk |
|
|
Har tyvärr ingen scanner. Får helt enkelt betala denna bot, acceptera att jag gjorde fel. *ler* Det var ju trots allt fredag den 13:e så. Ta er en titt: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.