|
|
|
|---|---|
|
Hej som frågan lider, vad är det här för klimat anlägning? Länk Har sett på dem nyare modeller av e46 cab. | |
|
Ser ut som AC och inte klimatanläggning... "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
Njuren |
Visst är det en klimatanläggning dock ej en automatisk sådan BMW - i nöd och lust? |
|
Det var det jag trodde men är det inte så att automatisk klimatanläggning ingår i komfort paket?Dem här bilarna var utrustade med M paket och M paket kan man inta få om man inte väljer komfort p. först. Länk Fast dem här var cabar,vet inte om det har nåt med det att göra. |
|
|
Om det är importer som du länkar ut, så är väl inte komfortpaket standard på 3-serien har jag för mej. mvh |
|
| Jag menar inte att komfort p. är standard,jag menar att auto.klimatanläggning INGÅR i komfort p. som man måste välja om man ska ha M paket också. | |
Njuren |
jamen tyskarna blandar oftast massa utrustning mera än svenskarna har jag förstått.Betyder inte att komfortpaketet är ett måste för tysken om det nu finns ett sådant i tyskland. BMW - i nöd och lust? |
| Det var den här står inte om det är svenskt.Länk | |
| Det var fel länk. Länk | |
| Den är importerad 2005-12-30 och aldrig tagen i trafik. Importerade bilar kan som tidigare sagt sakna automatisk klima, multiratt och värmestolar. Personligen skulle jag inte köpa en bil som har mindre utrustning än svensk standard. | |
|
Tack för alla svar |
|
| Var det inte den firman som var med på PLUS?? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.