|
|
|
|---|---|
|
Tja nu har jag kommet till min bryt punkt... Alla mina så kallade polare bara fnyser åt min bil o säger att jag aldrig kommer få i hop det... vad tror ni... IDEN: jag hadde en e30 (m20b23) som jag hadde bytt motor i till en (m20b25 tic). men kom i en ekonomisk kris så jag sålde motorn men hadde bilen kvar. o jag har alltid varit sugen på en 335 tic.. men så kom jag över en 528 mycket mycket billigt så jag tänkte att det är ju alltid en början.. GJOT NU: jag har lagt i motorn i från 528an, flyttat batteriet bak, flyttat kylet bak, tagit bort tanken, bygt ett nytt oljetråg,tagit hela bakvangnen från 528an o bygt om o monterat och kapat upp fronten för ic´n. KOMMANDE: sätta i en egen byggd tank, montera m3 paket(evo3 skärm breddare fram o bak, evo3 framspojler,evo3 bak spojler och evo3 sidokjolar.) sätta i inredning, ny lack dra klart rören från kyraren, sätta i alla mätare och bygga avgas system. sen ska den besiktigas.. EFTER BESIKTNING: montera turbo,ic,smt6,andra spridare. Vad tror ni om det.. Vill ha alla synpunkter ( men gärna nån optemist!) jag har inte direkt några eftermål... det ska gå så fort som möjligt. kommer väll bygga mer o mer eftersom jag får pengar.. vad är rimligt att man kan få ut med en turbo från en mr2..(toyota ct26) o med resten jag hadde tänkt?? Allt mindre än v12 måste ha stressfläckt!!! | |
|
Äh, det där klarar du galant! - Jag har blivit dumförklarad ett par gånger bland vänner. - "Men du kunde ju köpt typ en Audi S2 eller något för pengarna" Jag vet hur det känns, men det är kul då man är klar :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.