|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet nån privat eller företag som säljer IBUS adaptyer? Jag har sökt och letat efter någon i Sverige som säljer en IBUS Adapter men ej hittat något. | |
|
Det ska hällst vara inom sveriges grännser om det inte går att få tag på smidigt |
|
|
Jeg har köbt en her Länk Levering tog mindre end én vecka til Sveige. Jeg betalte via PayPal. |
|
| Vad använder man en sådan till? | |
|
t.ex. om man vil have et system som dette Länk i bilen. |
|
| TACK FÖR HJÄLPEN MENNU HAR JAG FÅTT TAG I EN SOM SÅLDET EN ADAPTER PRIVAT. | |
|
m-b, också på jakt efter en adapter så du får gärna länka mig till denna försäljare om han har fler, gärna via mail. Mvh. Patric, BMWCS #4598 Min E38 Länk |
|
| Jag har en IBUS-adapter, PM'a mig om intresserad. | |
|
Någon som i mer modern tid köpt ibus adapter av: Länk ?? Tänkte köpa en om ingen annan har att sälja. Karl Birgander, Kalmar BMW 530dAT -01 & Porsche 944 S2 -90, Förr: BMW 318is -90 |
|
|
Orkade inte vänta på utlåtande, så jag beställde ändå! :) Karl Birgander, Kalmar BMW 530dAT -01 & Porsche 944 S2 -90, Förr: BMW 318is -90 |
|
| Jag köpte för ett år sedan så det bör inte vara något problem. Vilken modell köpte du, usb eller 232 varianten? | |
|
köpte com-ports varianten, datorn som skall användas till ibus och carsoft är inte direkt årets modell.... I påskhelgen tänkte jag dona, har varit för lite tid för sånt nu... Karl Birgander, Kalmar BMW 530dAT -01 & Porsche 944 S2 -90, Förr: BMW 318is -90 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.