|
|
|
|---|---|
|
Hej... 1: Passar insug från 325 -91 till en 328:a -96? eller måste jag ha insuget från en senare modell av 325:an?? 2: tar ju även vridspjället från den, passar gummit mellan vridspjäll och Lmm:n?? eller behövs det modifieras? Min förra pärla :-) Länk | |
|
Sök inlägg och du skall finna...... Många inlägg om detta. :) |
|
|
Anders S.. vet att det är många inlägg om 325 insug på 328:a men jag hittade inte det jag frågade!!! och jag antar att du vet svaret på mina frågor då undrar jag varför du inte svarade utan ber mig söka och gå igenom 500 trådar tills jag hittar svaret. när det hade gått lika fort för dig att svara som det tog att skriva : Sök inlägg och du skall finna...... Många inlägg om detta. :) Min förra pärla :-) Länk |
|
|
Tyvärr, jag kommer inte ihåg svaret. Däremot har jag aktivt deltagit (läst) trådar om detta så jag vet att svaret finns. Hade jag svaret hade jag självklart svarat. Finns kanske drygt 5 trådar (dom mest besvarade) med många svar som innehåller mycket info om jag kommer ihåg rätt... Ber om ursäkt om du uppfattade det som en "tillrättavisning". Enda jag ville säga var att det finns info. Det går garanterat fortare än att vänta in "rätt svar". Tror jag iaf.. |
|
|
Anders S. de e lugnt.. :-) men har nu sökt och läst igenom 14 olika trådar, ingen som ger det svar jag önskar :-( min fråga ett är alltså om det tex skiljer på 325 insuget på m50 med eller utan vanos. fråga två kom jag fram till att det gick att använda 328:ans vridspjäll men som sagt 325:ans är ju större, så hur gör jag med gummit så att säga? skiljer sig det i diameter? det bör ju göra det eller? eller är ytterdiametern samma mellan 328 å 325? bara innerdiametern på vridspjället som skiljer?? tacksam för svar... Min förra pärla :-) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.