|
|
|
|---|---|
|
bra att bmw tar steget med dieseln till en annan nivå och börjar tävla med den. hoppas bara att det går bra så inte projektet stannar som jag sagt tidigare, jag tror dieseln är på väg att ta över. "Bättre pengar på banken än i tanken,bmw dieselpower" | |
| dieslarna har blivit allt mer populära..förut var det ju rätt ovanligt med bmw-dieslar men nu finns det hur många som hellst... jag tror att det stigande bensinpriset har ett finger med i spelet | |
| Ren PR grej. 1-serien går väldigt bra för BMW och det här är ett sätt att höja statusen ytterligare. Tänk vad kul det vore om vi får en M-variant till slut också? | |
|
Griseknoen: nej då inte bara PR att rejsa med diesel i tanken Audi tänker VINNA LeMans med diesel genom bättre bränsle ekonomi och då LeMans passar för bra vrid Jerry: Sverige har varit en skyddad verkstad för Saab och Volvo i årtionden på kontinenten har "alla" kört diesel sedan 70 talet medan svenska "skyddsskatter" gjort diesel oekonomiskt för all utom droskägare.. Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| Långlopp då där man måste begränsa stopp. Annars är detta PR lång väg. | |
|
GasMagnus Vad menas med att LeMans passar bra för vrid? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.