AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
5.468

Saknar ni Motorjournalen?

Sida 5 av 5
Saknar inte det, för mycket skotrar, motorcyklar o annat konstigt :P
Inget kommer ändå in närheten av Top Gear när det gäller underhållning. Vad jag däremot saknar är ett mer konsumentinriktat program, ett "Plus" för bilintresserade - utan att bli träigt som gamla TM, läste nåt om att Joppe skulle dra igång något sådant, kan bli intressant!
Lidandet är lite mindre sen dom börjat sända Top Gear, avsnittet sist med 535d kontra 540 var mumma. 535d i rött med M-pkt är riktigt läckert.
Mr Clarkson var ju tom riktigt positiv ang. 535d.
Glömde att så länge Autobahn inte kommer tillbaka så är jag nöjd!
Tr
2.101
Tretretti
BMW 535i 2011 M-sport
Top Gear regerar men nog saknar jag Motorjournalen. Allra mest de lite äldre upplagirna med Joppe, Haventon och Sundfeldt.
Visa användare
242
FullFartFram
Z3 2,8 Roadster -98
Sant ! Top Gear regerar. Men jag skulle vilja påstå att Motorjournalen var "en svensk variant av Top Gear". Med det menar jag att programmen hade samma mix av vanliga-bil-tester, prestanda-bil-tester och konstiga-fordon-tester, om ni förstår vad jag menar. Det är en mix som jag tycker är himla bra. Jag är personligen inte ett dugg intresserad av ett familje-test av en Renault Mengane, eller liknande.
Sedan hade ju killarna i Motorjournalen lite personlighet också, och det är viktigt för hur bra ett teveprogram blir.
Hans Andersson
Njä jag föredrar helt klart Top Gear ! ett toppenprogram jo jag lovar ; ) på heders o utan samvete...

hea
Länk

Tisdagen den 4 april är första avsnittet av SVT:s nya bilprogram, med Joppe som värd.
någon som vet var man kan få tag i det klippet med bmw 540 och 535d??? hoppas att motorjournalen kommer tillbaka för att det är så mkt bättre än alla andra
ri
320
rightnow
3-Serie Coupé, 2004
bmw_jerry: Om du menar det i topgear, så finns det på www.finalgear.com
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.