|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
|
Saknar inte det, för mycket skotrar, motorcyklar o annat konstigt :P Inget kommer ändå in närheten av Top Gear när det gäller underhållning. Vad jag däremot saknar är ett mer konsumentinriktat program, ett "Plus" för bilintresserade - utan att bli träigt som gamla TM, läste nåt om att Joppe skulle dra igång något sådant, kan bli intressant! |
|
|
Lidandet är lite mindre sen dom börjat sända Top Gear, avsnittet sist med 535d kontra 540 var mumma. 535d i rött med M-pkt är riktigt läckert. Mr Clarkson var ju tom riktigt positiv ang. 535d. |
|
|
Glömde att så länge Autobahn inte kommer tillbaka så är jag nöjd! |
|
| Top Gear regerar men nog saknar jag Motorjournalen. Allra mest de lite äldre upplagirna med Joppe, Haventon och Sundfeldt. | |
|
Sant ! Top Gear regerar. Men jag skulle vilja påstå att Motorjournalen var "en svensk variant av Top Gear". Med det menar jag att programmen hade samma mix av vanliga-bil-tester, prestanda-bil-tester och konstiga-fordon-tester, om ni förstår vad jag menar. Det är en mix som jag tycker är himla bra. Jag är personligen inte ett dugg intresserad av ett familje-test av en Renault Mengane, eller liknande. Sedan hade ju killarna i Motorjournalen lite personlighet också, och det är viktigt för hur bra ett teveprogram blir. |
|
Hans Andersson |
Njä jag föredrar helt klart Top Gear ! ett toppenprogram jo jag lovar ; ) på heders o utan samvete... hea |
|
Länk Tisdagen den 4 april är första avsnittet av SVT:s nya bilprogram, med Joppe som värd. |
|
| någon som vet var man kan få tag i det klippet med bmw 540 och 535d??? hoppas att motorjournalen kommer tillbaka för att det är så mkt bättre än alla andra | |
| bmw_jerry: Om du menar det i topgear, så finns det på www.finalgear.com | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.