|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
|
Lyfter tråden, nära 1000-vallen nu...kom igen och skriv på. Hans Olof BMWCS #5381 "Den farligaste av våra fördomar, är tron att vi inte har några" |
|
| Påskrivet här med! | |
| Autobahm eller vad det heter är fan det sämsta skiten man kan kolla på.Hatar skiten.NÄHH TILLBAKA MED MOTORJOURNALEN | |
|
Sänds Autobahn fortfarande? Autopower.se - Som en enda stor familj :-) |
|
| Klart vi vill ha tillbaka Motorjournalen !!! Grymma reportage med riktigt bra programledare... Det är väl bara Top Gear som är bättre, men dom har med all säkerhet en helt annan budget att röra sig med | |
| Så blev 1000 vallen nådd då siktar vi mot 10.000 vallen eller? | |
|
Fick svar från Kanal5 idag. "Hej Det är oklart om vi kommer att göra ett nytt Motorjournalen, just nu finns inga nya avsnitt planerade! Med vänlig hälsning, Kanal 5:s Tittarservice" ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Hur många röster fick du in? /Fredrik |
|
| insamlingen slutar inte för än 12 februari | |
|
1001 röster med mig! /// Viktor Mer mos till folket |
|
SR |
hehe.... titta på sida 2 oxå!.... :-) //SR ............................. Jag har 3 hjärnceller; två spridda och en i klunga |
|
Påskrivet här ochså bmw forewer |
|
|
Hur går det med Kanal5 och Motorjournalen? De enda svar jag fått är "Vi har inga planer på nya avsnitt" :( Tur att man kan trösta sig med lite TopGear ibland iallafall... |
|
|
Missade jag att skriva på!?!!?!? Annars så gör jag det nu! |
|
| Ja, det är tyvärr avslutat och inskickat till Kanal5. | |
| Rackarns! Missade att skriva på. | |
|
Här finns ju annars lite gamla goda MJavsnitt Ondemand att njuta av: Länk "Motorjournalen Motorjournalen är fortfarande, efter tio säsonger, ett av Kanal 5:s populäraste program. Initierat, rappt och passionerat tar vi dig med bland fräcka fordon i motorvärlden. Vi flyger högt och snabbt, levererar köpguider, testar de senaste nyheterna och kör det du drömmer om. Njut av äkta körglädje!" Tjänsten kostar 29:- per månad och reportagen finns i 300, 850 och 1337 kbit/s. Och det fungerar oavsett vilket bredband du har , bara du har lite kräm i linan så. ///Foppa |
|
|
Går det spara ner det man tittar på ? Mvh Sibbe Länk Länk |
|
|
Det går det säkert , har inte provat ännu. Kan säkert fungera om du har programvara som typ "get right" som kan spara en stream. ///Foppa |
|
|
Har äntligen fått svar av programchef Westman. Dock är det inga glada nyheter; Kanal 5 anser att programmet inte levt upp till kanalens förväntningar gällande tittarsiffror och därmed inte dragit in tillräckligt med pengar. Så tills Kanal 5 ev. omprövar sitt beslut eller någon annan kanal köper in programmet, får vi tyvärr finna oss i en tillvaro utan Motorjournalen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.