|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
| Klart! | |
| Done! Lyfter igen... | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Jag e självklart med på listan! |
|
443 st har skrivit på nu! Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
| Uppe i 514 nu... | |
|
Wow! Glad att jag statade tråden! Kanal 5 kommer ramla baklänges! :-)) |
|
|
526 and counting:) Min ex: Länk |
|
|
Nu är det 738 namn på listan! Min förhoppning var 500 namn, så nu får man väl hoppas på 1 000 eller vad säger du, Mosse? :) |
|
|
Ska bli kul att se vad som händer ! Oväntat att insamligen skulle startas av en AP medlem :-) Björnarna har de bra, hade vart lagom att vakna till våren... Mvh Sibbe Länk Länk |
|
Hawar |
Är det bara jag som tycker att Motorjournalen och Johan suger ??? Inför mer TopGear det är kompetenta människor. // Hawar |
|
Ta febern... Mvh Sibbe Länk Länk |
|
Hawar |
he he :)) Nice M5 Bimmer SEB |
| 765 and counting! Nu har även jag skrivit på, har skickat runt namnlistan till mina kompisar. | |
|
-Värmer alltid, tackar. Mvh Sibbe Länk Länk |
|
|
Då blev man nr 773 på listan då. :D hjorten |
|
|
Anders N, japp! 1.000:- är en bra siffra! Verkar ju inte som att Autobahn återkommer (tack) |
|
|
843:a på listan...1000 innan dagens utgång borde väl vara möjligt. Hans Olof BMWCS #5381 "Den farligaste av våra fördomar, är tron att vi inte har några" |
|
| Så ja man nr. 851 kom igen nu, skriv alla som inte har!!! | |
|
Har skickat runt listan till: Soldf.com/forum www.Mitsuclubsweden.com www.Nosig.se Tror jag har gjort mitt...iaf vad jag kommer på. Autopower.se - Som en enda stor familj :-) |
|
|
906 påskrifter nu:) Trodde inte så många skulle skirva på, kul! Nu får vi bara hoppas att dom (kanal 5) lyssnar på oss.... /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.