|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
Här var det mailat och klart! mvh |
|
|
Japp. Ett långt mail som dom säkert inte läser blev det :) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Vi kör väl en namninsamling på det, tycker jag. :) Länk |
|
|
Done :) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Kirrat! /Fredrik Vacker förare ska ha vacker bil ;)Länk |
|
mape |
Då var man med på listan :) |
| Done. | |
|
Har skrivit på. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Done | |
|
Då var även jag med på listan. Vi får se till att hålla tråden levande så att fler skriver på! //Stenback |
|
|
Då var jag med på listan! Mpower |
|
| Jag med! | |
| Bygg på här så mailar jag in listan! :) | |
| 67st namnunderskrifter bara.fler måste skriva på. | |
|
Så där ja, då har man skrivit på. 94 röster hittills... Jag skickar länken till lite andra forum jag känner till. Autopower.se - Som en enda stor familj :-) |
|
|
Motorjournalen var helt klart bra men jag gillar bäst Top Gear Bmw är rätt okey!! |
|
SR |
Här ska skrivas på! Motorjournalen var ett mycket bra program, diggade programledarna och programmet skarpt! Det är helt enkelt skandal att 5:an fimpade ett sånt guldprogram. Hoppas dom har någon form av vett kvar, inser sitt allvarliga misstag och återinrättar programmet, omedelbums! //SR P.s. Bra initiativ att buda namninsamlingen vidare till övriga forum, fler som känner till "grann-forum" som kan tänkas skriva på?! D.s. ............................. Jag har 3 hjärnceller; två spridda och en i klunga |
| Done! | |
|
Påskrivet! ___ E36 325i "CSL" E30 318i "VBE"- Vinterbil-ED |
|
|
336 underskrifter! Inte illa! Tack till er som sprider länken så att fler skriver under och inte minst till alla som skriver under! :) Jag kommer naturligtvis att skicka över det hela till Kanal 5 så att de får se att de finns många motorentusiaster i Sverige som vill ha tillbaka Motorjournalen. Om inte annat kanske listan kan sporra Peter och Kenneth att göra något tillsammans på en annan kanal, om det nu är så att Kanal 5 inte är intresserade. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.