|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet något om Lasta Bil GBG, hittar ingen tråd sedan tidigare om dom. Någon som har gjort affärer med dom? Det står ingenting på deras hemsida förutom bilar/finans/kontakt. | |
|
Har inte köpt nått men jag var där och provkörde en bmw 02:a.. fanns bara två nycklar. navigatorn va på tyska, han sa att bilen kom från Italien..borde väl vara Italienskt språk i bilen då?! Har blivit avråd att göra affär där iaf.. |
|
|
Mr.Jet: Språket i navigatorn är valbart. Inget "skumt" med att rösten var inställd på tyska alltså... /// Min BilBlogg & Slippa-bli-blåst-guiden: Länk |
|
|
lastas bilar verkar ligga ihop med sasas bilar.. har för mig de har varit uppe lite saker om dom på detta forum, så sök och bilda en egen uppfattning. själv har jag inte fått några goda erfarenheter av sasas, även om deras bilpark nuförtiden verkar nyare och fräschare än vad de va för några år sedan. BMW CS #5139 |
|
|
Kollar man på bilarna så har dom flesta gått mellan 10-13t km oavsett årsmodell. Lite kostigt att en dell är omlackade fram, om målat skinn m.m. Så ta det lite lugnt, och kontrollera bilarna innan ni/du köper. |
|
|
Skall nog inte besöka Saschas bilar "akaefterkkmednypåappretbulvan"Lasta bil, dessa är ej seriösa. I någon aspekt, skatt moms mätarställning lagningar etc. Jag säger igen samma sak som jag sakt säkert hundra ggr på detta forum, håll er ifrån mysko handlare, o anndra förmedlare som sysslar med "privat" import, bilarna är garanterat både fusklagade o mätarfifflade samt ej momsade plus att dessa firmor garanterat går i putten med jämna mellanrum eller siom det så fint heter "byter ägare". Bojkotta idioterna så kommer marknadsmodellen att generera lite högre priser men mkt bättre bilar från nuvarande position. Vi kommer aldrig att kunna få bilar billigare än idag (minus teknisk utveckling) relativt sett sitt valuta då beg marknaden är "baserad" på skrapet som ingen vill ha utomlands minus momsen på densamma. (grovt yxat) Nedsidan av en ökad import är enkom sämre bilar då de bra aldrig kan bli billigare. Uppsidan är en högre standard och prisskillnaden är noll egentligen då den är samma som "vinsten för den illegala karusellhandel med moms samt handlarnas överpris". När dessa försvinner och ersätts med bra seriösa handlare kommer vi att åka bättre bil. Denna konkurrens tvingar även märkesverkstäderna till sämre service och lägre inbytespriser. Även detta är dåligt. Full konkurrens och lika förutsättningar är nyckeln. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.