|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Komfortpaket framför allt. På coupen är det Larm, Xenon,multratt/farthållare samt regnsensor. Kalltlands utr saknas med vilket är ganska tråkigt. Sportstolar är trevligt med, dock inte rikigt lika väsentligt som komfortpaket. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Jag håller med wendtan. I stort sett alla svensksålda E46 har komfortpaketet där klima, farthållare, multiratt, fällbart baksäte, larm mm ingår. Detta paket ger en trevlig utrutsningsgrund och är ett minimi-krav för de allra flesta E46 köpare. Därefter kommer nog sportstolar som nästa "kritiska extrautrustning". Detta är kanske inte extremt viktigt på en 316, men när jag letade E46 (320-uppåt) var bilar utan sportstolar märkbart mer svårsålda och riktigt lättprutade. På en bil som 323 eller 328 kan jag tänka mig att det är ett stort+. Jag skulle aldrig köpa en E46 utan sportstolar, dels är det såpass vanligt förekommande och har man dessutom väl suttit i dem någon gång vill man inte ha någon annan stol i sin E46, särskilt inte om man är relativt lång. Coupen som det länkas till är nog den mest snikutrustade E46 jag sett. Dock har nybilsköparen minsann kostat på sig metallic och klima, inte illa när manuella ACn var gratis :-) peter78: Du är inte den första som vill se bilder, har precis investerat i en ny digitalkamera så det kommer, håll ut :-) |
|
|
Tack grabbar, vet nu att kommande vagn ska ha comf. pkt + sportstolar. Den som väntar på nått gott.... |
|
|
Tack wendtan för att du håller med mig, dvs. att det finns en marknad för i princip allt. Att okunnighet, snålhet och girighet ser till att det är så. Tja, vad skall jag säga. Det var liksom det som var min poäng ... fast lite enklare uttryckt. Alltså: ingen bil är osäljbar! |
|
|
Ville bara skriva att det spelar ingen roll om spindelleder mm är bytta. Dom pajar snart igen. Jag har bytt allt. Länkarmsbussningar, krängningshämmarstag, spindelleder mm. Alltid är det något som klonkar och skramlar. Bilen har gått 12000 mil nu och nu är spindellederna slut igen. Efter ca 2,5 år sen dom byttes sist. Det kostar 5900:- och måste bytas på båda sidor trots att det bara är vänster som är slut! Jag börjar bli trött på allt skrammel nu!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.