|
|
|
|---|---|
|
Jaha, jag köpte en Saab 9-3 SC Aero -06 för 3 månader och 900 mil sedan. Idag bytte jag in den mot en 330iX Touring. Jag kommer inte att sakna kälken från Trollhättan. Skrammel, lösa listor, värdelös navi...bye bye :-) | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Får väl gratulera till ett klokt val! Klart du får va med. MVH Patrik |
|
Grattis! Hoppas du blir nöjd med BMW:n. Det var inte länge du stod ut med Saab alltså. =) Mvh Johan |
|
| Grattis!! | |
|
Byter från Saab till BMW, klart du är välkommen! Keep Your Distance! |
|
| Välkommen hem! | |
|
:-D |
|
| Klart du är välkommen då! men hade de vart tvärtom så hade läget vart helt annat :) nä,men lycka till med nya bilen. | |
|
Tack, jag är övertygad om att jag kommer vara nöjd. Jag är jätte imponerad av x-driven! Jag hade för övrigt en 528i -00 med sportpaket förut, den hade jag aldrig sålt om jag inte varit tvungen rent ekonomiskt. Känns skönt att komma tillbaks! |
|
|
Välkommen tillbaka och kul att din ekonomi hämtat sig! Jag har svårt att tänka mig 330iXT annat än som bäst i klassen, och kanske även i klassen över. __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
| Haha det var de vettigaste jag har hört idag...valet skulle ha blivit bmw från början! har själv haft en saab (ursäkta svordomen) 96-62:a trecylindrig 2taktare ;-) | |
|
fakerlin är en kompis till mig. Han har bara haft lite otur i livet och hamnat snett. Ni vet hur dåligt sällskap kan påverka en del männsikor. Men nu har han sparkat ut bilen som trollen byggt och äntligen sett ljuset i tunneln. |
|
| Verkar som du fick sona ditt förräderi ganska hårt, ;) kan inte vara billigt att byta bil efter så där kort tid. | |
|
Haha! Made in Trollhättan by Trollz. Jo jag tackar ;-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.