|
|
|
|---|---|
|
Letat efter en 325'a ett bra tag nu men inte riktigt hittat den rätta. Kom nyligen upp en på blocket, men har några funderingar. Någon som vet nåt om denna bilen eller kan komma med en åsikt? Länk Tack på förhand, Peter | |
|
Åsikt: alldeles för dyr! du bör inte betala mer än 35 för den... Min förra pärla :-) Länk |
|
|
Välkommen till forumet! Är ingen expert, men priset är högt. Finns en 4dörrars, sv-såld i länken under. >Länk mvh |
|
|
Jo jag tycker själv att priset är lite högt, men här uppe i Piteå finns det inte så mycket att välja på. Alternativet är väl flyg till södra sverige + bensin och mat kostnader för en annan bil. Tack för åsikterna, fortsätt gärna att kommentera! |
|
| Förhasta dig inte! Det är mitt bästa tips/råd. Bättre att vänta till du hittar ett mer prisvärt exemplar. | |
|
-CrashworkZ: Håller med om att priset är för högt, men som du sägger så är priserna här uppe högre än längre söderut så det är lätt att falla dit och betala för mycket... Det är absolut en bra idé att ge sig ner mot de södra regionerna av vårt land, bor själv mellan Skellefteå och Arvidsjaur och köper nästan alltid mina bilar söderut, framförallt så finns det ett betyligt större utbud och däregenom en större chans att hitta det du vill ha till ett bättre pris än här uppe. Stirra dig inte blind på en bil när du ska åka ner utan tänk på att du bör ha gott om tid samt minst 3-4 intressanta objekt, för allt är inte vad det ser ut att vara och människor har ofta väldigt olika åsikter om vad som är en fin bil eller inte, speciellt kring stockholmstrakten där jag ofta råkat ut för "rostfria" och toppenfina bilar som visat sig vara riktigt risiga. Mitt tips är att söka upp en 323-95- då dessa ligger bra till i kurs och bara är marginellt långsammare än en 325á. Du får en nyare bil med lägre försäkringspremie helt enkelt. Några 323 coupé jag hittade bara på en snabbkoll. Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.