|
|
|
|---|---|
|
seriös sådan alltså med ett smakfullt dekorkit längs sidorna samt en "logga" på huven... E det BRA eller ANUS tro??? vad tycker ni härinne.... dekor kittet är i krom. | |
| Är bilen snygg så kan det bli bra så länge man inte tejpar den full med tillverkarloggor. Streamers av typen "hellre en back i hallen..." går också ganska fetbort... | |
|
Nej usch och fy. Rent och fint ska de vara från sånt. :) 328 [Avställd]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
Jag förstår inte - hur kan det både vara "smakfullt" OCH "i krom"??? :) Skämt åsido: Ringmuskelöppning. |
|
|
En bil med "motiv dekaler" mm är bland de fulaste jag vet. //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
Dekor på bilen är ju som tatueringar på kroppen. Utsmyckning, för att bla skapa personlig stil och attityd hos bilen. Om det ser bra ut beror på om den passar till bilen rent motiv- och kulörmässigt. Jag förmodar att om man rynkar på näsan åt tatueringar, så gör man det även mot bildekor. Jag har gröna flames med silverram på sidorna och en tribal i silver på huven. Jag tycker att det ser bättre ut på ett visst sätt med än utan, och ger den svarta beemers lite mer 'färg'. Vissa tycker att jag borde ta bort dekoren för då skulle den se bättre eller stilrenare ut. Andra tycker att den ser råhäftig, snygg och sexig ut. "Smaken är som baken", som man säjer. Jag säger så här: snygg och smakfull dekaltrimning är BRA, men är den opassande till bilen är det ANUS. Min bil: Länk Just real V8 Power, nothing more! /Roger W |
|
|
Personligen tycker jag att hysterisk dekaltrimning är en symbol för människor som inte vet när de skall sluta... sen kommer riegerpaket, sen kommer flames, sen kommer både det ena och det andra. Människor som ständigt måste göra något i stylingväg med sin bil. Respekterar det men not my thing. Men som någon sade - smaken är ju olika, och det är du själv som skall gilla din bil :) MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Dekaler är enligt min mening,fult som fan..Men som sagt smaken är som baken.. hjorten |
|
|
OK låter som en splittrad uppfattning precis som jag trott...kommer iaf visa er resultatet senare om ca 2 veckor så blir det en ny omgång... |
|
|
*Väntar på resultatet* =) Jag gillar dekaler om dom är rätt placerade och att det passar på bilen. DTM system och rak 6a ;) |
|
|
troligtvis söljs bilen utan dekalkit på.kommer igen när ja köpt mig en kupé |
|
|
"seriös sådan alltså med ett smakfullt dekorkit längs sidorna samt en "logga" på huven... E det BRA eller ANUS tro??? vad tycker ni härinne...." - ANUS |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.