|
|
|
|---|---|
|
Någon som har erfarenhet av Uppsala avgastekniks avgassystem (efter kattarna) till M3 -97, 3.2L motor? Fick prisuppgift på 4900:- med montering. De hade bara sportsystem till den,hur låter den? | |
|
Ingen? M3-97 |
|
|
har haft samma fråga tidigare, men ingen verkar ha ett avgassystem från dem på detta forum. Jag undrade också över priset. Det är nog samma pris för mig då, fast det är till en 328. |
|
| Dom är jävligt bra! Inget att tveka på tycker jag! | |
| Är lite tveksam till "sport" ljudet vill ej ha ett system som är störande vid landsvägskörning! Hur låter den då? | |
| Det flesta proffsgjorda sportsystem brukar inte låta mer än vanligt så länge man håller farten konstant. Det är när man trycker på gasen som ljudet kommer fram. | |
|
Vill du ha mkt ljud när du gasar och väldigt lite vid landsvägskörning så fixar dom det. Jag har ett antal kompisar som köpt sina system hos dom och alla har varit kanon nöjda. Jag ska själv dit i sommar med min kärra..=) Ring och hör med dom och tala om precis hur du vill att det ska låta osv så lovar jag att dom grejjar det åt dig. |
|
|
MM: har du vart dit å fått dig ett nytt system?? Skriv gärna isåfall å berätta hur d blev, mitt börjar bli dåligt så ja behöver ett nytt.. ///MVH Johan |
|
|
lalle83 -Köpte ett begagnat originalsystem istället.Var och snacka med Uppsala avgasteknik,de sa att deras avgassystem lät högre än original,vågade inte chansa. |
|
| har haft deras system på en 323 som jag har ägt innan. Utseende mässigt är de inte speciellt snygga, ljudet är helt okej och effekt mässigt så skulle jag gissa på något lägre än original | |
|
MM: ok , tack för infon! Ringde dom ida å dom skulle ha 12 papp.. från grenröret, (främre ljuddämpare, racekattar) till sista burken som jag ska kvar.. så ja chansar nog på ett beggat ist.. nån som har ett att sälja?? =) maila mig! ///MVH Johan |
|
|
lalle83 -Sätt ut annons här på "delar köpes"! |
|
|
MM: tack för idén! ska göra d med detsamma! ///MVH Johan |
|
Lars Jakobsson |
Gå in på www.xerius-racing.se istället, där har du avgassystem med mkt bra ljud och prestanda.. kvalitén är även den mkt bra.. Snabb och smidig service.. Den här veckan har dom dessutom 10% rabatt :) |
|
Lars: Ska slänga ett öga där nu med en gång... bara d inte e hutlösa priser bara ! =)¨' ///MVH Johan |
|
|
om det var hela systemet från grenröret inkl kattar å rubbet var det mycket bra pris! om det bara var slutburken så var d ganska saftigt pris... synd att d inte fanns några bilder bara... MVH |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.