|
|
|
|---|---|
|
Hej jag tänkte uppgradera mina fram högtalare i min X5:a Vad bör man leta efter som passar i samma fästen som nu jag vill inte borra eller göra något på inredningen. Mvh Micke No turbo shit just real power | |
| Som jag förstått det skall vanliga 6.5":are passa i X5 , allt finns att läsa om här: Länk | |
|
Tackar för info. Vet någon om det är ett stort ingrepp att montera in en komplett DSP syatem? Mvh No turbo shit just real power |
|
|
Ibland har man feta fingrar...... Ja det känns som ett stort projekt. Ska kolla detta med bätter högtalre först. Mvh Micke No turbo shit just real power |
|
|
Jag hade funderingar på beggat... No turbo shit just real power |
|
|
Jag har hittat en som vill sälja sitt DSP paket men har inte fått pris ännu... No turbo shit just real power |
|
| PowerBMW:Du gör bättre i att investera pengarna i eftermarknadsgrejor istället! | |
|
Jag har oxå dom tankarna. Men jag vill inte göra nyahål osv för nya saker så jag vill helst använda befintliga urtagningar. Mvh Micke No turbo shit just real power |
|
| Det går bra att montera eftermarknads grejer på dom platserna där original sitter utan att modifiera en massa , bara man köper grejer som har rätt storlek. | |
Robsarve |
Som sagt, 6,5" med eurokorg passar rakt in. Det finns massor med olika att välja på, så åk runt och lyssna lite. Det som är lite klurigt är att hitta en diskant som får plats i orginaluttaget vid backspegeln och ändå låter bra. |
| Men måste man byta diskanten oxå eller duger den som sitter där nu? | |
Robsarve |
Den duger inte när du vill spela lite högre. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.