|
|
|
|---|---|
|
tja alla glada e30 ägare :-) jag har en liten fråga, på min 320 så e det så att när man startar den då den e kall så går den inte på alla cylindrar, o det kan förbli så hela vägen till jobbet tex, men när den har blivigt lite varm o man stänger av den o startar igen, så kan den hoppa i gång på alla 6, jag har bytt tändstift, o jag har plockat ner insuget i går o ska kolla spridarna, o då upp täckte jag att det va en liten spricka i en av dom, inte ända in tillmittten, nån som kanske ka veta va det e som e fel?, o så en fråga till, hur får jag bort railen o spridarna, vågar inte dra. MVH Patrik | |
|
Bara att dra. Du kan testa att vicka lite på fuelrailen/spridarna för att få dem att lossa lite. Spridarna sitter bara itryckta i insuget, men de sätter sig ofta efter några år. Min bil: Länk "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
|
Efter att du lossat de bultar som håller fuelrailen i insuget så klart! (tror det är två) Min bil: Länk "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
|
ok, jag tror jag hade 4 på min, men det e bara o dra asså, ska man byta packningarns där sen med då eller? mvh Patrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.