|
|
|
|---|---|
|
hallo min far har en e39 528-98 han tjatar om att ja ska fixa språket på färdatorn på min e34 funkar de väll men går de på på e39 mvh pezen Länk | |
|
In till närmaste bmw-verkstad så löser dom det på ett par minuter. Det är en ändring som kräver inkoppling till en dator. // Mvh Andreas Min 540i6 Länk |
|
| Gjore det själv på min för ett tag sen kostade inte mycket | |
|
ja förstog ju nästan de men...va säger dom frågar man får man inget veta=) man kan ju söka me men tack ändå ja skall framföra detta till min far med nöje så ja slipper allt tjat=) mvh pezen Länk |
|
|
hejj jag har bruksanvisningen till färdatorn!! fast på min andra data!!! jag kan maila dig sidorna som de stor hur man gör de själv!! de är ganska lätt!! har gjort de på min m5a e34!! eller så kan du adda mig på msn! heter robban_s_84@hotmail.com eller så kan du maila mig din mail mvh robban!! |
|
|
Bruksanvisningen till färddatorn i din e34 hjälper inte så mycket till en e39a som detta gäller. // Mvh Andreas Min 540i6 Länk |
|
|
ojjj läste kanse lite fel!! hehe shit happens =( |
|
| JAG har haft min hos BMW men de har inte kunnat med datorn ändra språken,talar för tillfället tyska och italienska.De har dock en förfrågan om saken till Tyskland,så få se om det blir något.(E_39)540iA med mk-3 nav. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.