|
|
|
|---|---|
|
Hejsan jag håller på att konstruera en sådan platta som sitter högst upp på fjäderbenstornen som gör det möjligt att ställa in camber och caster. jag har gjort ritningarna (solid edge/ autocad) nu behöver jag nån som kan fräsa i aluminium. Vad borde det kosta? hade tänkt att göra 8st (dvs till 4st bilar) måtten är inte större än radien på fjäderbenstornen. hör av er med tips på var jag kan finna en som kan tillverka dessa är ni snälla. mvh Eric BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den... | |
| Får se ritningen så kanske.. | |
| En ritning underlättar. | |
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
jag har en mekanisk verkstad som gärna hjälper till med lite "privatjobb". kul att blanda upp vanliga jobb med lite roligare grejer. hälften av killarna är hoj-freaks, men det har slunkit igenom lite grejer till bla dragracingbilar.... maila ritning om du vill så tar jag fram ett pris. vi finns förresten i västerås. mvh Johan |
|
hejsan är hemma idag. tyvärr är jag sjuk. ritningarna jag har är i skolan. har dock ett litet problem vet inte riktigt hur jag ska få till topplagringarna. jag har gjort lite skisser ni kan se dom under länkarna: Länk Länk så hör gärna av er med idéer. :P hejdå BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den... |
|
|
såå nu har jag gjort ritningarna hemma också. ge mig era mejl addresser så kan jag mejla er ritningarna så kan ni säga vad ni tycker. eller vet nån något ställe man kan ladda upp filer? mvh Eric BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den... |
|
|
Klicka på hvuvdet för att få upp personernas profiler där email är angett. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.