|
|
|
|---|---|
|
Går det att få sålt en 330 Ci -02 överhuvudtaget idag? Tycker det ser ut som om många sänkt sina priser, på rätt fina objekt. Bilen i fråga jag vill ha värderad: 330 Ci Blåmet strax över 6000 mil halvskinn, sportstolar m-chassie (inget m-paket II) H/K ljud Navi / tv (ej wide) manuell lucka osv... Import, men funnits i Sverige 1.5 år. Finns dok. och stämplar o service stämmer. Vad kan man få sålt den för? Ngn som sålt en likn. nyligen? Svårsålt iom E90..eller varför står så många 330 kvar på annonserna? Tack! | |
|
18" Multiratt o sätesvärme finns också. Plus mer lulllull.. |
|
|
Vad har du annonserat för? Jag sålde min 01:a väldigt enkelt i höstas till ett bra pris. Januari är väl kanske inte den bästa bilsäljarmånaden. |
|
|
Din var vaäl sv-såld...med m-pkt II eller? jag har inte lagt ut den på annons än, har fått erbjudande att köpa den "billigt" men vet inte om det är så billigt... |
|
|
En f.d jobbarkompis till mig köpte en 330Ci Sv-såld, svartmetallic, sportstolar i skinn, cd,manuell, ej multiratt, 17" m3 replikor, helt okej skick. ca 10 000mil. Han gav 155 000:- i juli 2005. Schnelle fahrt, Härliche fahrt. |
|
| Fanns det sv-sålda utan multiratt? Det ingick väl i det "obligatoriska" komfortpaketet. | |
| fartglad: Stämmer, bra det. En faceliftad coupé med den utrustningen så skulle 190.000 vara billigt anser jag. | |
|
Acey: Denna är såld 10/01, så det är ingen faceliftad, dessvärre. Är det värt att ge 135-140.000,- ? T.P. Jag trodde också att alla sv-sålda var utrustade med multi? Herr Gaspedal: Den verkar väldigt snålt utrustad för att vara en 330? |
|
|
Fartglad: För 135.000 skulle jag misstänka att något inte stämmer. Väldigt billigt. Jag tror du kan köpa den och sälja den med vinst. |
|
|
Acey: Min tanke är egentligen bara på att tjäna på köpet. Har inget behov av en 330. 140 vet jag att jag får den för, har tänkt att få ner den 5 tkr till. Den är krockfri, har kollat garantirep och kollat där den varit servad, både i tyskland o sverige. Allt stämmer än så länge? Skicket är väldigt bra och maskinellt går den kanon. Frågan är om jag kan få 175.000,- för den? eller om det är omöjligt? Verkar som om den borde gå för 165-170? Vill helst inte bli stående mer än 2-3 veckor med den. Behöver ju en bil under tiden att köra privat, har ju sålt min egna. Tack för hjälpen! |
|
|
Suspekt billigt skulle jag tro. Kika på tex Länk vad de begär för sina 330 Ci. De säljer och har ordentlig omsättning på dom med. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
På BytBil begärs det 179 för sv-såld 7.900 milare 330..med den viktigaste utr. 204 för faceliftad M-pkt II Clubsport Imolaröd...(Acey..din gamla? :) ) Så 165-170 är kanske ett realistiskt pris för den? Givietvis vill jag få ut så mkt som möjligt, men försöker vara realistisk nu. |
|
| Sorry den röda va heller inte faceliftad. | |
Helga |
Om du köper den och försöker prångla ut den här på Autopower så är nog loppet kört. Annars kan jag ge dej 125. //Helga |
| Skicket avgör mycket på sådana vagnar. Jag gissar på att ett toppexemplar betingar närmare 190 - 200 med lite tur till våren. Knappast under 180 med förväntat snyggt skick. Sen så kan det bli billigare för bruksigare vagnar med skavanker. Samt fel färg och utrustning... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.