|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har anledning att tro att min ac-fläkt har pajjat på min 528 e39 -99. Har hittat en begagnad ac-fläkt som jag trodde var från en e39 men det visade sig vara från en e34 m5 3.6 -92. Någon som vet om det är samma eller om det på nåt sätt går att använda den i min? Tänkte ta tag i det nu eftersom det var nån som har svårt att skylla på ditt o mitt som snodde min m5 front så nu kommer man ju åt lite lättare...om man ska försöka se nåt positivt i det hela.... | |
|
Nej det är inte samma. Men om det går att använda på något sätt vet jag inte. Men jag tror inte det går och modifiera. Mvh. |
|
|
Jag tror att det kan vara likadana fläktar på mycket sena E34 (min) då jag själv hade den tiobladiga fläkten i min. När den lade av i somras ersatte jag den med en äldre E34 fläkt (5 blad) och det fungerade klockrent. Men detta med E39 har varit uppe till debatt förut och jag tror den styrs anorlunda. min styrs enkelt med ett effektmotstånd. Om du söker lite på forumet så hittar du mer, kolla även på realoem.com PeterB Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.