|
|
|
|---|---|
|
Okej, dags för första inlägget efter många, många timmar läsandes på forumet och andra sidor här på autopower. Jag är nybliven ägare av en 520i -90 och har pillat lite med den i helgen. Vad jag har gjort med den är att jag har fixat fläkten som bara gick på fullt, belysningen i reglaget till den samma, bytt alla högtalare, piffat upp stenskott, fixat ljusinställningen och lite annat småpyssel... STORT tack till er som skrivit gör-det-själv-tipsen! oj, glömde nästan av frågan. Jag rev ner innerskärmen höger bak och kollade på tanken och anslutningarna iom att det doftade lite lätt med bensin, och då kom jag fram till att det är påfyllningsröret som är så tunnt att det fuktar. Kollade på RealOEM och upptäckte att det finns plast och plåttank... jag har plåt. När kom plast och passar den på min? Det är ju aningen bättre med plast i längden. Till saken hör att jag ska byta ett tankband som är av och det andra får åka med av bara farten, så halva jobbet är gjort med ett tankbyte. reservation för stavfel... klockan är halv fyra på natten/morgonen... tack på förhand ________________________________________________________ Varför är det så mycket månad kvar i slutet av pengarna? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.