|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
|
Halvljusautomatik är ju en bra grej att programera in. mvh |
|
| Japp, kolla diverse oljor också. Be dem göra en visuell besiktning av slangar, bussningar och allt möjligt nu när den ändå är inne ifall något vore akut men det har jag svårt att tro. Jag tror du har gjort ett bra köp & kommer vara nöjd med den vagnen. | |
| Priset tycker jag är rimligt. Du har igen de extra kronorna när det blir dags att slussa den vidare. Aldrig fel att ha en auktoriserad handlare som ursprung. Och som jag förstod dig så fanns det rikligt med dokumentation. | |
|
Jag är i alla fall en i din närhet som inte tröttnat på något tjat, Imola II är sjukt snygg på den bilen! Känner mig lite feg som beställde titansilver... ;-) Grattis än en gång och jag ser fram emot att kappköra vid rödljusen....dock endast under vintertid :-D |
|
| Det var en fantastiskt fin färg. Är givetvis osunt avundsjuk (färgen + 540) och väntar med spänning på bilder. | |
|
Ja, ditt fyllo :-). Lägg upp lite bilder, jag har sett att du har massor! |
|
|
Fakerlin: Jag är någorlunda nykter nu iaf :P La upp 3 st bilder i mitt galleri. Det blir fler sen när sommardäcken kommer på :) |
|
| Grymt snygg! hoppas du kollade kylarvätskerna för du skulle ju norrut i helgen -31 just nu 10 till och långkallingarna åker på. | |
|
Tjusigt! :-) Frågan är om inte Imola rot II är den snyggaste färgen till E39, möjligtvis delad första plats med Topaz blå eller vad den heter. |
|
|
Mattias h: det var förra helgen jag var norrut så jag klarade mig från det värsta. Det är hyffsat myggfritt just nu va? fakerlin: topaz blå, imola röd och silver delar min första plats vad gäller färg. Sen fungerar ju alltid svart och fjordgrå eller vad den nu heter. Den enda färg jag inte riktigt kan med är mörkblå, det är lite för mycket taxi över den färgen. |
|
| Snyggt! Min är topasblå, men det vete fanken om inte Imolaröd är snyggare. | |
|
Grattis till en superfin bil! Imolaröd är ALLTID helrätt.....= ) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.