AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
549

vad göra med gamla kattar

har tagit bort dom och beställt sportkattar, har hört att man kan panta kattarna , men vart? och vad får man. Funderar på att försöka sälja den ena som är hel, den andra är skrot. Vad gör jag???????????????????????
Är nog inte så många som vill ha kattar från en 98 års modell om du inte tidigare bytt dem.
Så en återvinningsstation är nog lättast..

V8 muller.
jo
898
jonaz_6
M3 cab-08
finns väl kanske nån mer än mig som är så knasig i huvet att dom vill ha en trasig kat?
jag skulle iaf behöva en sån för att tömma, dock en med 3"-anslutning vilket jag antar att din inte är?

det är väl bara att slänga ut en annons å begära nån hundring annars är det nog bara att kasta.
Fungerande kattar säljs för rätt stora pengar på powerbörsen. Trotts allt är dom ruskigt dyra nya till BMW. Annars kan man sälja dom till Stena Metall för återvinning. Det finns tydligen platina inuti dom, och det är en metall som är dyrbarare än guld.
Polacker, Balter med flera vill gärna ha dom. Vad dom sen gör med grejjorna vet jag inte. Men det har bedrivits en hård metallhandel i dessa länder tidigare. Dom är nog värda en liten slant någonstans. Kanske inte en så pass stor slant att det lönar sig för oss bortskämda västmänniskor?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.