|
|
|
|---|---|
|
Efter att ha knappat in koden till min originalstereo (E36 328-96) för tredje gången står det nu endast "WAIT" i displayen och inget händer... Har jag försökt med fel kod för många ggr? Är den "spärrad" på något sätt nu? Någon som vet? "WAIT-ing" | |
|
ursäkta att jag svär här i forumet men i vår 245a när vi hade den så blev det så på sterion när man slagit in fel kod 3ggr. och då var de att ha på tänningen i ca 1h och då försvann det och så var de o försöka igen..... eller om du bryter strömmen till sterion helt (drar ut kontakten) så borde du kunna mata in koden igen antar jag iaf. vet ju inte hur det är på BMW orginal men men värt ett försök kanske? |
|
|
Provade de sakerna direkt men inget resultat. Kanske finns det ett batteri som håller ett minne vid liv i radion men den verkar svår att komma in i. Kanske går det att kortsluta två stift i kontakten för at nollställa? Eller någon mystisk knappkombination? Någon som vet? Det är alldeles för tyst i bilen... |
|
|
Tjena Gorilla! Hade samma problem, tog flera dar innan jag fick slå in koden igen, visade sig att original-koden som jag fick med bilen (som jag köpte beggad med wait på stereon) var till någon helt annan bil :(. BMW faxar gärna ner stereons serienummer till tyskland och får tillbaka rätt kod, kostar 200 kr här i uppsala. ///Jörgen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.