|
|
|
|---|---|
|
En bild jag tog i Sälen för en vecka sen: Länk Mina senaste bilder: Länk | |
|
Riktigt snygg bild! :) Mvh, Kalle Vagnparken: Länk |
|
|
Mycket snygg bild. Får man fråga hur du tog bilden? /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Jag höll bara ut kameran genom rutan när vi åkte och knäppte lite på måfå :) Mina senaste bilder: Länk |
|
|
Den var fin! /Fredrik Vacker förare ska ha vacker bil ;)Länk |
|
|
Snygg bild! Försökte mig på nått liknande med att ta kort på måfå fast mot framhjulet, blev inte så bra... Keep Your Distance! |
|
|
Får man fråga vad du använder för kamera/objektiv? Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Just för den här bilden så använde jag en Canon 350D samt Canon 17-40 mm L-optik. Mina senaste bilder: Länk |
|
|
Snygg bild, hade tvättat bilen innan du tog bilderna? |
|
|
Fin optik, fin bild, fin bil :-) Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
| Bilden ser ut att vara hämtad direkt från en BMW-broschyr, mycket snyggt och proffsigt! | |
|
ForesT: Har du piffat upp bilden något i datorn? //Stenback |
|
|
Var du inte orolig för att tappa kameran? Det hade jag varit! ;) Confucious say: Man who run behind car get exhausted. |
|
|
AMET: Jepp, de har en ny Statoil-mack i Lindvallen med maskintvätt utan borstar, så det blev en tur dit innan :) Stenback: Inte mer än att justera ljus o färger något. Det gäller för alla mina bilder. Är lite anti att kombinera ihop olika bilder till en bild. BMWCoupe: hehe...lite, lindade halsremmen så hårt runt handen att jag nästan fick blodstopp :) Mina senaste bilder: Länk |
|
|
Riktigt fin bild.. och väldigt fina bilder på din sida. Ha en fin.. T |
|
|
Forest tyckte bilen var FÖR ren. Var själv uppe i fjällen under mellandagarna och bilen såg inte vacker ut. Har förresten inte tvättat bilen än, den ser för bedrövlig ut. |
|
|
riktigt riktigt snygg bild! ser verkligen ut som en reklambild för BMW eller nått. grymmt lyckat foto. mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
Bra bild! Några tips på hur man tar så pass bra bilder på rörliga fordon? //amullo Varför åka snål fulbil när man kan åka snål finbil? |
|
|
Riktigt grym bild måste jag säga. Den borde du ju kunna sälja dyrt till BMW : ) Mvh //Peter |
|
|
AMET: En bil kan väl aldrig vara för ren? :) Amullo: Tips är väl att ta många olika bilder och testa lite olika inställningar så brukar nån bild bli bra till slut. Sen är det nästan ett tvång att lära sig Photoshop eller nåt annat bildprogram för att få till det lilla extra. Mina senaste bilder: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.