|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
BBS Challange med spacers bak. Länk "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
| Tycker nog att 18" räcker på en så liten bil även om BBS-fälgarna är fina. | |
|
Jag har provkört den bilen i somras! Innan jag skaffade min bil som jag har idag var jag i Falkenberg för att se den bilen. Såg även fälgarna. Kanonskick på bilen i allmänhet. Fronten hemmagjutet med mycket bra kvalité. Gällande fälgarna tycker jag de är dösnygga! Vid provkörningen som var på små kurviga vägar mellan åkrarna i Halland tog det ALDRIG i skärmkanten, men om man kör i gupp samtidigt som skarp sväng tar det i framskärmen en del sa säljaren. Bak skall det inte vara några problem. Kommer inte ihåg om det var några spacers på den, men jag tror det. /Bo-Erik Länk |
|
|
För övrigt ljuger bilden lite om hur låg kjolen är. Jag blev positivt överraskad ang detta när jag kom dit för min provkörning i somras. Det var säkert 10-12 cm emellan. Fartgupp skall inte vara några problem. Vid låg hastighet förstås! /Bo-Erik Länk |
|
|
Köp 19" Länk "Luft ska man ha i däcken inte i hjulhuset"/Ryssen |
|
| Jag har 19" på min, kombinerat med däck med 30mm profil. Det fungerar utmärkt även om det vid kombination med gupp och sväng kan skrapa i lite fram som redan nämnts. | |
| Det ser dessutom feeeettt grymt ut... | |
|
Låter som jag lika väl kan behålla original fälgarna och även fronten... 19" ska det däremot vara.. 18" ser på tok för litet ut.. ;-) .. Får väl putsa min ekonomi lite så man har råd med Challangen fälgarna.. Känns som om det är värt det.. ------ / .s |
|
|
19 BBS Chalange ser bra ut, men om de tar i så vet jag inte om jag skulle satsa på det. Kanske kan man rulla någon kant eller så???? Original delar spar man för att sälja med bilen den dagen den ska säljas, för styling får man inget för på bilen, men man kan sälja vid sidan om. Originalfälgarna har jag sett på flera Z3 2,8 och det ser bra ut. Sticker i och för sig ut lite bak och tar kanske i om man kör i stora gupp, men jag har sett flera sånna. Den silvriga Z3:an är ju skitsnygg = klockren, och den fram spoilern är den snyggaste jag sett. Har själv köpt en MH-GTR som ser liknande ut, men sidorna är annurlunda. Tror min kan vara en aning mer aerodynamiskt riktig men inte lika snygg. Patrik: Din bil skulle jag gärna vilja se mer av. Hörde från några polare att det finns några filmsnuttar på den bilen in action, något du kan tänka dig att dela med dig av? Bilen har jag följt sen Kimmen började bygga den, så bilder har jag. Tröttnar du på ACS-vingen där bak så säg till, en sån vill jag ha. När jag ändå har frågat om filmer, någon som har filmer på MH-GTR Manuels bil, den Blå Z3 M coupen, in Action? Har två filmsnuttar när han kör fram och tillbaka på en industri raka, men har hört att det ska finnas fler. MVH Z3MPOWER |
|
|
Finns någon film på en estorilblå m-coupé som svarvar däck som en galning på en mörk parkering. Men någon har sagt att det är min bil (föregående ägare), men jag vet inte riktigt... /// Viktor Mer mos till folket |
|
|
ViccoA Jo då jag har sett Mr Hamman gnida däck med din bil, men jag var ute efter Manuels bil! Masten eller Tomas snackade inte ni om denna film när vi var på Hard Rock? Z3MPOWER |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.