|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet vart man kan få tag på sportstolar till Z3, lånade en med dessa i och måste bara ha dem i min egen!!! Underbara säten. | |
|
Hos BMW (dyrt!) eller på en bilskrot. /Masten Varför äta Omega-3 när man kan köra Zäta-3? |
|
| Efterutrusta sn bil är alltid dyrt. Har man tur så går det att få tag på säten runt 5.000kr beggat men det dräller inte av sportstolar på marknaden direkt.. | |
|
Jag har hittat stolar på flera skrotar, men de har bara velat sälja hela inredningen… /Fredrik |
|
| Sen ska man ha dom i "rätt" färg också... det gör saken ännu mer komplicerad... | |
modano |
du kan få köpa mina stolar (kanske).. helsvarta... lägg ett bud så kanske jag får tummen ur och beställer nya... |
| Kanske bättre att byta bil istället | |
|
Hade gärna bytat stolar i min, men sedan har man ett par jättefina stolar som man inte vet vad man skall göra av. Den enklare modellen lär inte vara lätta att sälja. /Fredrik |
|
|
hej.. jag har ett par sport sftolar till bmw z3 i svart skinn, förarstolen är el-syrd, och dom är i mycket bra skick,så hör av dig för yttligare info .. vix |
|
|
Är inte båda stolarna El-styrda som standard i Z'an? /Magnus |
|
|
@wilco: Har du bara stolarna, eller mer från inredningen? Jag skulle vilja ha en svart mittkonsoll. / Fredrik |
|
|
Hej... har stolar och svart ´svart mitt konsol,så ghör av difg för yttligare info,kan säkert komma överens.. m.v.h vix |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.