|
|
|
|---|---|
|
Går det bra att montera basen i plåtenbakom baksätet självklart med låda bakom enligt konstens alla regler. Men går det bra att spela genom baksätet (utan armstöd). Jag har tänkt att gröpa ur så mycke skumgummi som möjligt framför basen. Bilen är en e30 Basen en Alpine swx 1042 (10") /Otto | |
| Det är klart det går men det lär inte bli så bra. Det blir ju som att du sitter och lyssnar på musik och basen står i ett anat rumm och spelar. Försök göra någon bra lösning med hatthyllan med portar eller hål. | |
|
å när du gör portarna i hatthyllan, se då till att du får lådan med baselementet riktat mot bakstam på bilen, inte in mot bilen ;) // Erik |
|
| Jag skulle nog rekommendera en bandpass låda isåfall så du får allt ljud ut genom portarna och inte bara basreflexen som Heinz keller föreslog. | |
|
Men om jag skulle få tag i ett baksäte med mittarmstöd? Skulle det funka då? /Otto |
|
| Du kan ju altid testa dig fram. Men i min E30 spelar det bra utan någon skidlucka. | |
|
E30power.nu: Hur har du installerat din sub?, spelar den genom baksätet bara eller spelar den in i plåten och baksätet? Berätta. /Otto |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.